PUMA, KidSuper a Manchester City společně spustily fotbalový dres speciálně navržený pro mistrovství světa klubů konané letos v létě. Ikonický dvoubarevný keprový pás je reinterpretován akvarelovým efektem, s ručně malovaným pozadím, inspirovaným "poznaňskou oslavou" fanoušků Manchesteru City - slavnou akcí, při které se fanoušci objímají zády ke hřišti.
PUMA, KidSuper a Manchester City společně spustily fotbalový dres speciálně navržený pro mistrovství světa klubů konané letos v létě. Ikonický dvoubarevný keprový pás je reinterpretován akvarelovým efektem, s ručně malovaným pozadím, inspirovaným "poznaňskou oslavou" fanoušků Manchesteru City - slavnou akcí, při které se fanoušci objímají zády ke hřišti.
Tento dresy Manchester City je reinterpretací klasického designu, který připomíná éru Aguera a Balotelliho, ačkoliv byl klub v té době sponzorován společností Umbro. První tým Manchesteru City bude poprvé v této speciální edici debutovat na hřišti v Atlantě v USA 23. června.
Kromě zápasového dresu uvedli na trh širší nabídku fanouškovského oblečení, včetně oboustranné bundy se sladěnými tepláky, retro dresu s dlouhým rukávem a modro-krémového trička.