Adidas a AS Řím uvedly na trh novou kolekci Terrace Icons pro sezónu 2025/26, která se ponořuje do zlatého věku kultury tribun 90. let a reinterpretuje ji pro novou generaci.
Adidas a AS Řím uvedly na trh novou kolekci Terrace Icons pro sezónu 2025/26, která se ponořuje do zlatého věku kultury tribun 90. let a reinterpretuje ji pro novou generaci.
Srdcem této kampaně je nový grafický koncept, který bezproblémově integruje kurzívní písmo AS Řím, logo adidas ve tvaru trojlístku, motiv vlka a triádu ASR, která se objeví na třetím fotbalový dres klubu pro sezónu 2025/26, a čistým a harmonickým způsobem tak propojuje minulost, přítomnost a budoucnost.
Tento dresy AS Řím je ležérní top určený pro každodenní nošení. Bílý základ je zvýrazněn jemnými tmavě modrými proužky a tmavě modrým límcem. Červené a žluté pruhy adidas na ramenou dodávají kontrast a vzdávají hold dědictví klasických kolekcí adidas.